background

Умови використання

Умови використання

CashMarket - це безкоштовний сервіс, розміщений в мережі Інтернет за адресою cashmarket.ua, який дає можливість своїм Клієнтам повернути частину витрачених грошей при покупці в інтернет-магазині.

Увага! Щоб уникнути непорозумінь і розбіжностей, ми рекомендуємо Вам уважно ознайомитися з даною Угодою. Угода є офіційним документом, що визначає права та обов'язки сервісу "CashMarket" як постачальника послуг, Ваші права і обов'язки, як споживача послуг (далі "Клієнт").

Дана Угода автоматично вступає в дію після проходження Вами реєстрації на сервісі або використанні інших його складових.

Ми праві вносити зміни в дану Угоду і не зобов'язані повідомляти про це користувача. Зміни вступають в силу з моменту опублікування на сайті, крім тих випадків, коли новий текст угоди передбачає інший порядок. На сайті завжди представлена ​​актуальна версія Угоди користувача.

Терміни

Сервіс - сайт в мережі інтернет, розташований за адресою cashmarket.ua.

Користувач сайту — відвідувач сайту, який зайшов на сайт і не зареєструвався.

Клієнт — користувач, який зареєструвався на сайті сервісу через соціальні мережі або через створення облікового запису за допомогою адреси електронної пошти.

Кешбек - повернення частини коштів, витрачених Клієнтом на покупку в інтернет-магазині - партнері сервісу.

Партнери - інтернет-магазини, які розмістили інформацію про свої товари / послуги на сайті сервісу . Список Партнерів визначено на сайті в розділі "Магазини".

Загальні положення

Для Партнерів Сервісу ми є маркетинговим майданчиком, який допомагає магазинам отримати додатковий потік клієнтів. Партнери Сервісу виплачують нашій компанії комісію за залучення клієнтів, а ми зараховуємо Клієнту заздалегідь обумовлену суму кешбеку на його особистий рахунок.

Щоб отримати кешбек необхідно перейти за посиланням обраного Вами Партнера (розділ "Магазини") і зробити звичайну покупку на сайті Партнера.

Кешбек виплачується по закінченню терміну, коли товар вже не може бути обміняно або повернуто. Кешбек надходить на рахунок Клієнта після того, як магазин-партнер перевів його нам. Термін повернення кешбеку у кожного Партнера Сервісу індивідуальний. В середньому він становить 45 днів.

У разі, якщо Партнер не надав інформацію щодо скоєних покупок, сервіс "CashMarket" не несе відповідальності за ненарахування кешбеку. Про стан свого кешбеку ви можете дізнатися в Особистому кабінеті.

1. Реєстрація користувача

Реєстрація користувача необхідна для створення облікового запису Клієнта і внутрішнього рахунку, на який ми будемо нараховувати Ваш кешбек. Тільки зареєстрований користувач (Клієнт) може отримати виплату по своєму кешбеку. Також ми зможемо запропонувати Вам Програму Лояльності, за допомогою якої Ви збільшите розмір Вашого кешбеку.

Для того, щоб стати Клієнтом сервісу, Вам повинно виповнитися 16 років. Реєстрація в нашому сервісі здійснюється одним із двох способів:

  • через соціальні мережі;
  • з використанням адреси електронної пошти.

Рекомендуємо відразу вказувати актуальну адресу електронної пошти. Ми не зможемо виплатити Вам кешбек при відсутності актуальної інформації. При зміні адреси електронної пошти обов'язково зв'яжіться з нами, надіславши листа на адресу електронної пошти support@cashmarket.ua.

Після реєстрації Ви отримуєте можливість здійснювати покупки в інтернет-магазинах наших партнерів і отримувати кешбек. Ваша покупка повинна відповідати вимогам з пункту 2. Умови отримання кешбеку.

Одна людина може мати тільки один обліковий запис, в іншому випадку сервіс "CashMarket" залишає за собою право на блокування і видалення повторних акаунтів.

Клієнт зобов'язується не повідомляти третім особам свої дані для доступу (логін та / або пароль). Якщо у Клієнта виникли підозри щодо безпеки його логіна та / або пароля або можливості несанкціонованого їх використання третіми особами, то він зобов'язаний негайно повідомити про це. Це можна зробити надіславши листа на електронну адресу support@cashmarket.ua.

Сервіс не несе відповідальності за можливі збитки, завдані Клієнту, що пов'язані з несанкціонованим доступом третіх осіб в акаунт Клієнта.

Ми можемо вимагати від Вас змінити Ваш пароль, логін або будь-яку іншу інформацію, яка використовується для доступу до сервісу з міркувань безпеки. Ви персонально несете відповідальність за збереження Ваших даних для входу і / або будь-яку іншу Вашу ідентифікаційну інформацію. Ми ніколи не запитуємо пароль для входу, крім випадків заповнення ідентифікаційної форми входу. Ми не запитуємо пароль по електронній пошті, по телефону або будь-яким іншим способом зв'язку.

Якщо Клієнт Сервісу порушив умови цієї Угоди, права третіх осіб або створює загрозу для роботи сервісу, Сервіс має право заблокувати обліковий запис Клієнта з подальшим його видаленням.

2. Умови отримання кешбеку.

Наш сервіс дозволяє Клієнту отримати кешбек за підтвердженими покупками в інтернет-магазинах Партнерів, які вказані на сайті Сервісу. Щоб отримати кешбек, покупка повинна відповідати наступним вимогам:

  • Користувач повинен бути зареєстрований (бути Клієнтом сервісу);
  • Клієнт повинен перейти в магазин партнера по посиланню з нашого каталогу;
  • Купівля повинна бути підтверджена магазином-партнером і успішно завершена;

Після отримання підтвердження покупки магазином-партнером і перерахуванням суми винагороди від Партнера на наш рахунок, ми зараховуємо обумовлену при покупці суму кешбек на внутрішній рахунок Клієнта. При досягненні мінімальної суми виплати, Ви можете отримати ваш Кешбек (пункт 3. Виплати).

Ми не несемо відповідальності і не розбираємося з окремими випадками коригувань сум товару, які відбувалися між Клієнтом і Партнером при здійсненні покупки, що виникають в наступних випадках:

  • повернення частини товару,
  • зміна вартості товару на умовах особистої домовленості Клієнта і Партнера,
  • будь-які інші зміни ціни товару на стороні Партнера.

В такому випадку ми нараховуємо клієнту розмір кешбеку на вартість товару, яку повернув Партнер нашому Сервісу.

На момент оформлення замовлення Клієнтом ми не володіємо інформацією про точну дату отримання Клієнтом товару. Не всі покупки Клієнти отримують в день оформлення замовлення, в деяких випадках йде поштова пересилка замовлення, яка займає додатковий час.

Тому терміни, які ми даємо для закриття заборгованості по кешбеку Клієнту - орієнтовні, і можуть бути перенесені магазином за умови затримки отримання товару або з інших, не залежних від Сервісу, причин. В такому випадку Клієнт отримає від Сервісу повідомлення про перенесення дати виплати кешбеку та встановлення нової дати виплати кешбеку.

Ми отримуємо інформацію про завершення покупки Клієнтом тільки від магазинів - партнерів Сервісу і не маємо інших джерел отримання цієї інформації.

Залежно від умов магазину - партнера кешбек може надійти на рахунок Клієнта в термін від 5 до 120 днів.

Після отримання Сервісом підтвердження покупки від магазину - партнера і перерахування суми винагороди від Партнера на рахунок Сервісу, ми зараховуємо кешбек на внутрішній рахунок Клієнта.

При досягненні мінімальної суми виплати Клієнт можете отримати кешбек (пункт 3. Виплати).

3. Виплати

Клієнт має право отримати свою винагороду будь-яким зручним для нього способом. В даний момент доступні варіанти отримання виплат: на банківську карту, поповнення номера телефону.

Клієнт може отримати виплати кешбеку за умов:

  • покупка відповідає Умовам отримання кешбеку (п.2);
  • оформлена Заявка на виведення коштів, вказані сума, спосіб виведення і актуальні реквізити для виплати;
  • операції в сервісі не викликають підозр і не відносяться до шахрайських.

Отримати кешбек Клієнт можете тільки після того, як сума винагороди досягла мінімальної межі для виплати. Інформація про мінімальні суми і способи виведення надані в Особистому кабінеті Клієнта.

Надаючи реквізити для виплат, переконайтеся в тому, що ви маєте доступ до цих способів виплати. У заявці на виведення коштів завжди повинна бути актуальна платіжна інформація. В іншому випадку, Сервіс не зможе зарахувати Вам кешбек.

Сервіс залишає за собою право в односторонньому порядку змінювати умови виведення грошових коштів в будь-який момент, з повідомленням своїх Клієнтів.

4. Програма лояльності

Для постійних Клієнтів Сервісу діє Програма Лояльності, яка складається з трьох рівнів:

  • «Bronze» - Клієнти, які накопичили Кешбек більше 500 грн., Отримують збільшення ставки кешбеку на +10%;
  • «Silver» - Клієнти, які накопичили Кешбек більше 3 000 грн., отримують збільшення ставки кешбеку на +20%;
  • «Gold» - Клієнти, які накопичили Кешбек більше 10 000 грн., отримують збільшення ставки кешбеку на +30%.

* - розрахунок збільшення на +10%, +20%, +30% проводиться до базової ставки сайту по кожному магазину.

Сервіс залишає за собою право в односторонньому порядку змінювати умови Програми Лояльності в будь-який момент, з повідомленням своїх Клієнтів.

5. Інтелектуальна власність

Пройшовши реєстрацію або використовуючи Сервіс без реєстрації, Ви визнаєте, що Сервіс є власником всього вмісту сайту cashmarket.ua. Бренд CashMarket, торгові марки і логотипи Партнерів, а також інші дані на сайті Сервісу є інтелектуальною власністю їх власників та захищені законами України.

Ніхто не має права копіювати, поширювати, публічно демонструвати або поширювати і передавати похідні сайту Сервісу, або використовувати будь-які матеріали, що належать компанії CashMarket , не отримавши відповідного дозволу.

Використовуючи послуги Сервісу або будь-які інші матеріали,що належать компанії, Ви погоджуєтеся дотримуватися всіх додаткових вказівок щодо захисту авторських прав і товарних знаків, що знаходяться на сайті Сервісу, а також всіх інших вказівок і обмежень.

6. Персональні дані

Політика захисту персональних даних є частиною цієї Угоди, і погоджуючись з ним, Ви даєте свій дозвіл на використання і обробку нами Ваших персональних даних, отриманих при роботі клієнтів в сервісі.

Сервіс гарантує Вам використання персональних даних, наданих при реєстрації на сайті Сервісу, суто відповідно до чинного законодавства про захист персональних даних.

Ваші персональні дані можуть бути доступні обмеженій кількісті співробітників компанії для відстеження Вашого повернення грошей і його нарахування на Ваш баланс. Якщо Сервіс повинен відкрити інформацію про Клієнта, для надання послуги (наприклад, переказ грошових коштів), ці дані надаються із застереженням, що дана інформація є конфіденційною і використовується тільки по цьому призначенню. Сервіс залишає за собою право відкрити Вашу особисту інформацію, якщо того вимагає закон або судове рішення.

Будь-який контакт зі службою підтримки Сервісу, в якому будуть надані Ваші персональні дані, будуть використані тільки з метою вирішення поставленого Вами питання. Будь-яка особиста інформація, надана Вами, не буде збережена або застосована в будь-яких інших цілях, крім вирішення Вашого питання.

Якщо відбудеться зміна в нашій політиці конфіденційності, ми розмістимо повідомлення про відповідну зміну. Якщо вносяться зміни в цю політику, ми повідомимо Вам на Вашу адресу електронної пошти або шляхом подання відповідного повідомлення на головній сторінці Сервісу.

Сервіс не передає персональних даних Клієнта своїм Партнерам. Але Інформація про замовлення, номер замовлення і його сума можуть бути доступні нам або нашому Партнеру або третій стороні нашої партнерської програми з метою більш коректного відстеження Вашого замовлення. Дана інформація не буде розголошена іншим особам.

Сайт Сервісу містить посилання на сайти партнерів. Кожен з них має власну політику конфіденційності, яка може відрізнятися від політики конфіденційності Сервісу.

7. Відповідальність сторін

Сервіс не є продавцем товарів і послуг. Ми не несемо відповідальність за якість проданих товарів і наданих послуг нашими партнерами.

Сервіс не несе відповідальності, якщо Клієнт невірно вказав дані для отримання винагороди. Клієнт особисто відповідає за достовірність зазначених реквізитів. Вказуючи реквізити для отримання винагороди Клієнт підтверджує, що має до них доступ. Сервіс не несе відповідальності за роботу платіжної системи, яку було вказано, як бажану для здійснення виплати.

Ми не несемо відповідальність перед користувачем або будь-якими іншими особами за нанесення будь-якого непрямого, випадкового, ненавмисного збитку, який включає упущену вигоду або втрачені дані. Ми не несемо відповідальність перед користувачем або третіми особами за шкоду, завдану честі, гідності або ділової репутації за наслідки неналежного використання змісту і / або інших матеріалів, які були отримані і використані незаконним шляхом.

8. Збої в роботі сервісу

CashMarket допускає ймовірність виникнення збоїв в роботі сервісу пов'язаних з технічними неполадками або зловмисними діями третіх осіб. У разі появи такої ситуації, CashMarket не несе відповідальності за ненарахування кешбеку і інше невиконання або неналежне виконання своїх зобов'язань. CashMarket залишає за собою право призупинити роботу сервісу і його складових до моменту усунення загроз чи помилок. У всіх випадках збоїв в роботі сервісу, запити про відшкодування грошового повернення розглядатися не будуть.

CashMarket залишає за собою право скасувати транзакції, які здійснювалися під час збою роботи сервісу, якщо на це є об'єктивні причини, або підозри про можливе обмані або помилку.

CashMarket вживає всіх розумних зусиль для усунення всіх технічних неполадок в найкоротші терміни.

9. Порушення Угоди. Термін дії Угоди

Ми залишаємо за собою право призупинити або припинити доступ до сервісів для будь-якого власника аккаунта в односторонньому порядку, якщо існує причина вважати, що дії користувача порушують будь-яке положення цієї Угоди та / або порушують діюче законодавство. Клієнту забороняється мати більше одного аккаунта. Аккаунт може бути використаний тільки для здійснення покупок від імені Власника аккаунта і носить персональний характер.

Якщо покупки можуть бути віднесені до шахрайського використання сервісу, то ми залишаємо за собою право блокувати обліковий запис і всі транзакції в односторонньому порядку. Весь накопичений кешбек на момент блокування / видалення облікового запису, якщо такий є, переходить в розпорядження Сервісу.

Власники аккаунта не повинні укладати угоди з метою отримання кешбеку шляхом обманного і / або несправедливого використання пропозицій наших партнерів. Власник облікового запису несе персональну відповідальність за будь-який матеріал, який був розміщений і / або пов'язаний з його членством:

  • матеріал, розміщений в акаунті, не носить наклепницький, образливий або непристойний характер;
  • матеріал, розміщений в акаунті, не містить комп'ютерних вірусів, троянських коней, хробаків або будь-який інший шкідливий код, який призначений для втручання в нормальну роботу комп'ютера, таємного перехоплення інформації, викрадення системних даних або особистої інформації;
  • матеріал не суперечить чинному законодавству, цієй Угоді, чи не порушує авторських прав іншої фізичної або юридичної особи;
  • не містить реклами.

Якщо у вас є підозри, що будь-якої аккаунт порушує вищенаведені умови, то повідомте нам на адресу support@cashmarket.ua.

Дана Угода вважається укладеною в момент реєстрації Користувача на сайті Сервісу і діє до моменту видалення Клієнтської облікового запису.

Дана Угода та співпраця компанії з Клієнтами сервісу, а також кожен Клієнт особисто, повинен діяти тільки в рамках законодавства України.

Ми не зберігаємо окремо кожну Угоду з нашими Клієнтами. Ви можете подивитися його на сайті Сервісу.

10. Робота сервісу

Ми залишаємо за собою право змінити, призупинити або відкликати будь-які аспекти сервісу, в разі якщо у нас є на те юридичні, технічні або комерційні підстави. Ми докладемо всіх зусиль, щоб попередньо Вас повідомити про це, за винятком тих випадків, коли необхідні заходи повинні бути вжиті негайно з міркувань технічних труднощів або безпеки. Ми докладемо всіх зусиль, щоб сервіс працював коректно і був доступний в будь-який час. Однак ми не можемо гарантувати постійний доступ до сервісу і матеріалів, які розташовані на ньому з незалежних від нас обставин.